< Categorie Zorg

Reageren op emoties van cliënten

Voor alle beroepskrachten binnen de medische sector

Deze workshop belicht zowel een heldere, doeltreffende theorie maar vooral ook  praktijkoefening in het aangaan van emotionerende gesprekken opdat de regie in het gesprek bij de beroepskracht blijft, de emotie niet escaleert en de relatie zo min mogelijk verstoord wordt.

Uitgangspunt is het theoretisch basismodel van Transactionele Analyse, dat zich kenmerkt door de uiterst overzichtelijke wijze waarop posities binnen de communicatie herkend en beïnvloed kunnen worden. Deze theorie wordt direct gerelateerd aan praktijkoefening, waarbij geldt: Wat er vandaag wordt geleerd is morgen te gebruiken! Ook zal het persoonlijk  non-verbaal gedrag van de cursisten aandacht krijgen aangezien dit cruciaal is  voor de mate waarin een gesprek effectief zal verlopen.

Deze workshop wordt gegeven door een trainer-acteur. Dit is een professioneel communicatietrainer en professioneel trainingsacteur- in-1.

Deze workshop is geschikt voor:

Het direct effectiever leren voeren van lastige gesprekken via doeltreffende, heldere inzichten over dynamiek gecombineerd met praktijkoefening. 

Gegevens

WORKSHOP

Tijdsduur:
1 dagdeel

Aantal groepsleden:
maximaal 12

Kosten workshop 1 dagdeel:
€ 595,- per groep

de prijs is BTW-vrij en inclusief lesmateriaal 

eduact4_meisjeslachen_g.png

Interesse?

Voor informatie en inschrijving